Tuesday, March 26, 2013

love

надад хун, бүргэд нтр тийм ч гоё биш
болжимор н илүү хөөрхөн  
яагаад гэвэл миний амьдралд ойрхон байдаг болохоор...
надад 470, hummer нтр нээх ач холбогдолгүй
ist, runx н илүү амар  
яагаад гэвэл миний амьдралд ойрхон байдаг...
надад гадаадад амьдрах хүсэл төрдөггүй
УБ-т л байвал болоо
яагаад гэвэл би энд сайхан, муухайд нь дассан болохоор ...
надад тэрбумтан болох хүсэл тийм их төрдөггүй
энгийн хэрнээ юугаар ч дутахгүй байвал болоо  
яагаад гэвэл миний хүсэл ийм... 
(бусдад жижигхэн байж болох ч би ийшээ дөхөж яваа...)
би хаа таарсан охидууддаа хайртай нтр гэж хэлж байсангүй
би ганцхан чамд л хэлсэн 
(чи өөрийгөө мэдэж байгаа биздээ  (н****о)
яагаад гэвэл чи миний амьдралд хамгийн ойрхон байдаг болохоор..>:) <

хүсэл, мөрөөдөл хоёрын аль түрүүлж биелэх бол... 
...blgn bilgoon...

No comments:

Post a Comment